Tuesday, August 5, 2008

HEGEH for da day...

fatin yang hegeh..blakang tuh xkenal..vempire.ahaha

waaaa..ngantok giler..skang neh jam menunjukkan pukul 2021..uhu..eerm..tatawu la nak hegeh tulis ape..ader idea?heh!macam la korang nak hegeh btaw aku..cis..huh neh..aku nak postkan gamba fatin..lalala..ala..partner aku tuh..dah la slalu hegeh..hahaha!aku baru balik nway..fatin anta sampai umah...lalalala..best la..xpayah aku nak tunggu bus lelame..hehe!la neh kitorang da dapat beat sumeh team,,sok men tok pusingan suku akhir..ahahaha..tapi fatin kate die xdtang sok..adoi..nak hegeh ge convo member kat um la plak..ntah la..xtawuuu..biawla..
..
...
....
ritadik time ent600..seperti biase..mengantok tahap gaban..cis..aku tak tawu nape la setan manyak sangat bergayut kat kelopak mate aku..hadoiii..siyot!memang nak tertutop dah mate neh..bagi mengelakkan aku hanyut kat laut antartika..aku bawak komik n bace dengan penoh kusyuk..lalala..besh2!uhuuu..tapi pas habeh bace.dah xtawu nak wat pe plak..bagi mengelakkan mate dripade terpejam..aku nak la kua carik gule2..ajak bobob n donna..ahahaha..pastuh dan2..time aku da kua..ramei le plak yang dok hegeh same kua ge cak makanan macam aku..cis..rupe2nyeh nawawi mat jan bagik dorang rest jap!hegeh!!taper la..
..
...
....
inilah die pic2 budak2 yang gewdix!!lalala..hahahaha..tapi memang pon kan?cube kome perhatikan..ahahahaha..time neh aku n dak2 kelas hegeh kat kedai jujur..pe pasal nameneyh kedai jujur?lu pk la sendrik,..kah3..citenyeh macam neh..kedai tuh xde orang jage..sesape nak bli..ge masokkan duit dalm tabung tuh,,erm,,tuh la pasal..dak2 neh memang selekeh..makan2 dlu..berutang dol..isk3..siyot!jangan lupe bayar utang!!!

awatla muke bobob macam tuh..haha!

kegedikkan menjadi2 dengan kacang kude..haha!

No comments: