Wednesday, September 24, 2008

Pedulikla...

Aku tengah tido2 ayam pada ketika itu. dalam kol 1.09 kot. dalam proses menyiapkan proposal aku yang semakin nazak.adeh!!tibe2 nset bergerak2..tande ade text masuk.sape plak dah..spoil betol.

unknown: alo.
aku: erk..sape neh?
unknown: dah lupe kat jar. dah ader bf baru la tu
aku: subhanallah..jar ke?adeh..nset dah rosakla..banyak numb dah ilang
unkown: ala..mengaku jekla dah ade bf baru.siap ade numb maxis lagi
aku: haha!2 dah lame la.hegeh apa..budak2 kelas membebel2 soh pakai.ekot jekla
unknown: bukan nak bgtaw jar. ala..dah ade bf baru la tuh
aku: jap2..kene btaw ke?sukatila jar nak cakap ape.sy xde masalah
unknown: Ala,cakap jekla dah ade ke bf
aku: hegeh!

cis..aku bencik giler!ntah.tapi seyes memang aku sangat membenci budak tu sampai skang neh!wargh..benci same kau!!!!ge matilah!aku pedulik ape?senang2 jek dulu ko reject aku kan?ces..mintak maapla kalu nak tunggu aku hegeh macam dlu.get rid out of my life.puas hati aku sekarang.haha!

huh!

2 comments:

hAizi si bObOb said...

hahaha.
kerana 'unknown' tuh ko jd parkinson d mlm ari,,
kuikuikui,,,

toksah layan itu jar,,
jar hny digunekan sbgai perhiasan di atas meja ketika raye,,,
huahuahuhauauauhauahuha!!

ms.eafatihah said...

jar hny digunekan sbgai perhiasan di atas meja ketika raye
mwahahahaha,,,ko bahan2 ek,,
biawla die..malas aku nak pk..ge matilah!
dah2..siapkan reja c grg..kang nanges ko die cakap disaster..lalalalala