Monday, October 20, 2008

kaki ku ketaq

btw pagi tadik aku dah rase gelabah nak mampos..

tawu jekla..hari neh presentation project proposal + test2 itpm..

kaki aku jadik ketar dowh.secare tibe2.

adeh!!pagi neh macam2 jadik.

perot aku yang negade2 ntah nape.

xdapat susu ke?adoi..manje!

dengan budak2 nak pinjam printer waktu pagi.

aku plak yang terbeban.

isk.xbaik merungut!pas question..

donna...mintak maap pasl ink donna dah habeh kerane penggunaannye terlalu banyak pade pagi tadik.gomen neh..uhuk.

kalu x,,patotnye ge nek bus je..

tapi memandangkan aku dah terlewat giler babi..aku tumpang wani je la.

heee.hegeh!

finally dapat present jugak..tapi dalam waktu akhir.

uhu..dapat disoal siasat sedikit saje oleh para panel.

sekian.

(aku sebenanyer xstudi subject si garang.bace jek aku lelap.nak macam mane!heh)

2 comments:

poyotito's said...

ketar time nak present tuh memang standard beb!
jangan time present menggigil-gigil sudah..

ms.eafatihah said...

eh dowh..cool jek time present..uhuuu..bese la hegeh2 lambat.tu yg dan2 ketar kaki tuh.heh!