Thursday, October 23, 2008

nina?


"makk, ni ape?"


"rumput sayang"

"nina mak?"

"ini rumput"

"bukan la..ini nina.."

"rumput"

"pokok nina mak"

************************
tuh la die aku time kecik2..

seingat aku 4 tahun.

tapi masih ingat sampai sekarang.

tambahan mak selalu membahan aku dengan cerita ni.

aku yang xpaham bahase.

dah mak aku kate tuh rumput..

aku tetap kate tuh nina.

adoi..degil sunggoh!

mak..maafkan anakmu ini...

....

er..korang tawu ke nina tuh?

pudina dowh!

haha.


dulu2 banyak tumbuh kat tepi umah.

mak aku dok sebok bersihkan keliling umah..

aku sebok2 nak tolongla pajak.

hati kecik: rindukan suasane rumah dulu..

7 comments:

hAizi si bObOb said...

bahan seterusnye : nina

HAHAHHAHHAHAHHAA

ms.eafatihah said...

ahahahaa..
aku xkesah la dol..
mwahahahaha
tuh sebab aku cite.ces.
ah sudah..
asal aku terase macam xsedap hati jek neh?dowh..

poyotito's said...

base degil tu laa..

arnamee said...

EKEKEK..comel jerk~

ms.eafatihah said...

poyotito's:
alalala..kau pon degil.mak dah kate jangan main api..kau main jugak!last2 masok periuk.mwahahahaha

arnamee:
uhuuu..comel erk?wawa...tetibe segan.heh!

poyotito's said...

diam!diam!

ms.eafatihah said...

alala..malu la tuh!
lalalalala