Thursday, October 23, 2008

tak pasal-pasal

dowh xpasal2!

eseh..malu la pulak nak cite.

cite jekla.

aku yang sudah kekeringan poket,berniat untuk mengeluarkan wang dari mesin ATM.

dah terhegeh2 naik bus,,tibe2..

aku dan2 nak tersungkur ke depan!

waa..setan punye pakcik bus.

giler babi punye bawak.

behave la dowh!

adeh..ader keling tuh da tahan aku daripade terjatuh.

waaaaaaaaaaa...xmahu!!!wuuu..

patotkah aku bersamak???

setelah keling tuh menyentuh tangan ku ini?

waaaaaa....

dowh..patotnye aku bersyukur xjatuh dalam bus tuh.

terime kasih keling.

tapi aku masih sedih kerane..

waaaaaaaaaaaaa..........

9 comments:

poyotito's said...

ini baca dek keling tu kecik hati dia.

ms.eafatihah said...

ahahaaa..
baik bos!
aku confirm die xtawu bace rumi.
jawi die tawu kot.heh!

UXOP said...

akhirnyaaa..aku bejumpa dgn org senasib dgn ku..tp tu ms soklah dulu..bas tu brek terkejut,tiba2 rase kaki dh terangkat & di awan-awangan terus tergolek kt depan aweks soklah..malu betul..

anzai san said...

haha..samak sudey!!
xpom sapu jer minyak altartuya
kat tmpat kejadian..ha3

ms.eafatihah said...

UXOP:
kah3..aku dah berguling2 neh..tapi xder la malu macam kau di depan aweks..haha!

anzai san:
dowh..betol ke?mane nak dapat minyak tu?asal ader altar..pastu tuya?
kencing aku dowh!xbaikla...isk

hAizi si bObOb said...

ko neh ade jek cite lawak dlm bas,,g samak cpat!!hahah

masihkah dikau igt ketika kamu dikejut oleh cine ketika sedang enak tido padahal da smpi last stesen,,
ahahhahaha

*aku xde kt tpt kejadian*

ms.eafatihah said...

ahahaahah..
wwaaaaaa..musti la ingat dowh..
ko dan2 la invisible dalam citer tuh!!!
dah2..ko jangan nak mengarot!
patotnye kamu yang berjage..adeh!!
sangat malu...

celake soh aku samak.ces..

theIRONMAN said...

ayoooyooo keci.. saya suda tulun sama awaak. apsal awak ada marah sama saya kaa kecii.. samak itu apaaa.. x pm thailand kaa keci..

ms.eafatihah said...

theIRONMAN:

oit!!!keling tuh muke macam hang ke?hegeh!!dowh aku hengat la muke die..dah2..jangan kasi aku cuak dowh