Wednesday, October 22, 2008

tibe-tibe..

pagi tadik dalm kol 7.42, mak kol.

haha!memandangkan aku xde tido malam tadik, jadinye aku mengambil keputusan untuk tido selame 3jam.

haha!mak tanye.kamu buat ape.terus terang aku kate..malam tadi aku suf net semate.uhuuu..seb bek die xmembebel!

kelas pon batal je sume.memang sedap tidola.heh!

mak kate pak teh masuk hospital.stoke katenye.

terkene stroke tu time 4pagi.

semalam mak ge hospital kat ipoh bersame2 tam n yop.

pastu mak kate lagi..skang jantung die plak bermasalah.

aduhai.pulak!aku tawu..pak teh mmg perokok tegar.

dowh.aku sangat terkejut.pak teh merupakan adik ipar mak.

seorang yang garang.serious aku masih lagi takot sampai sekarang.

tapi lebih kepade segan sebenarnye bile dah besar neh.

kenape dengan tibe2 ek?aku tengok die macam biase jek time raye hari tuh.

dowh.dan2 aku teringat time kecik2 aku ge lepak umah die.

erm..aku neh memang kaki jalan pon.

oteh slalu bawak aku tido umah die kat sitiawan time tuh.

senang kot nak bawak aku yang xbanyak meragam neh.hmmm..

seingat umur aku 5tahun..pak teh bawak aku ge bertindik subang.

dowh jangan salah anggap la plak.bukan kat pusat ke atau tempat2 yang xsepatotnye.

telinge la..adeh!die bawak aku naik moto ja pon.ahaha..lawak!

neh ader 1 soalan die yang aku xleyh bla sampai sekarang. 3-9 = __?

waa..time tuh die tanye kami (maksud aku,anak die --> nurul dan anyah plus aku).

aku dah terkial2 time tuh.mak xpernah pon bagi soalan macam tuh.

last sekali aku dan anak2 die xdapat jawab.

sekali die bag ijawapan ape owh.0.haha!pentipu..

nampaknye pak teh pon dah salah.haha!

opsss..tuh dulu2 punye cerite.zaman aku xskola lagik.

semoge pak teh cepat sembuh.sehat macam dulu2.

kesian kat oteh.die dah la xbekerje.macam mane plak nanti?

huk3..aku berfikiran mengarot plak di kala ini.

aduhai..