Saturday, November 29, 2008

sengal2 ayam

aduh duh..

badan aku sakit2.

malam tadik aku dah lelap mase tengok berite lagik.

neh mesti penangan ubat batuk.

ces.

time sekolah dlu aku ader spare ubat batuk dalam locker.

da satu hari tuh..

aku xsempat nak tegok pon!

ubat batuk cap ibu dan anak dah tumpah!

pecah botol die dowh!

neh mesti xbenarkan aku makan ubat batuk.

aku xketagih la!

heh.

Friday, November 28, 2008

escape

menggelabah!

asal yop aku neh?

ujan2 pon sanggup kua ge jalan2?

siap bawak 1 family lagik.

"ape hei nyeh kamu nak kua ujan2 neh?"

"anak pak abu gila nak datang!"

ler..bleyh macam tuh.

dengau dek orang tuh kecik ati die dowh.

haha!

disebabkan malas melayan kerenah kawan die yang gila tuh, yop aku mengambil keputusan untuk berjalan2 walaupon hari hujan lebat.

kawan die yang gila tuh pandai plak.

time yop aku kua, xpulak die datang!

dah kene kencing.

Thursday, November 27, 2008

mane cucur badak?

asal aku terbau2 kuih cucur badak neh?

"mane cucur badak yang mak buat?"

"buat ape nak buat cucur badak, badaknye dah ade.tinggal buat cucur je"

aik..itu jam aku dah pelik.

ape mak aku ngarot neh?

"mane badaknyeh?"

mak menuding jari ke arah aku.

wah!

xleyh bla betol.

Wednesday, November 19, 2008

kencing!

"dol!bangon.solat subuh"

aku dengan gelabahnye bangon dah terus memecut ke bilik air.

dah siap wudhuk sume, aku usya jam kat henset.

amak!!neh baru pukul 4.20 a.m.

apahal dol?

aku dah kene kencing dengan judingg!

siyot!

ko paham2 je la.

kalu dah suke orang tuh, die soh buat ape pon kamu sanggup?

betol x?

AkuSkeJudingg.(muke dah malu2 *****ng)

Tuesday, November 18, 2008

perihal dunia

si polan : ko still rindu kt aku lg x

ea : rindu!

si polan : kalo rindu jom ikut aku gi clubbing

ntah paper!

mengarot betol

ingat aku perempuan murahan?

macam *******!

sebetolnyeh aku cakap macam tuh nak amek ati kau je.

idiot!

si polan merupakan ex-bf pertame.asal perangai die macam *******?mase merobah seseorang.naseb baik aku dah putuskan hubungan kite dulu.fuh!

Monday, November 17, 2008

seng

ape kejadahnye aku dengau lagu raye dalam dewan pekse neh?

siyot!

dah tawu exam, ge gedik2 on henset wat pe?

mengarot betol!

konsentrasi aku terganggu dowh.

kalu sekali jek xper lagi,,

neh sampai ke sudah lagu raye tuh berkumandang.

aku syak budak belakang aku.

malu la tuh nak off henset!

macam *******!

Sunday, November 16, 2008

bapak moto

"oit.!asal ko berenti?"

aku dah pelik.

asal dak neh turun moto.

pastuh soh aku bawak moto.

ces.

rupe2nyeh ade road block kat depan nuh.

naseb sempat tuka dowh.

kalu dak memang masak aku ngan eyen hari tuh.

bapak aku comfirm membebel2.

fuh!cuak jugak pasal kene tahan malam2.

adik aku xder lesen!macam mane?hampeh.

Thursday, November 13, 2008

dowh!

"kalu masak sup kene masukkan asam jawe ke atau asam keping ke?"

"ha'ah.bagi masam sket"

"aku xbubuh pon"

"ko ader letak bunge lawang, bunge cengkih, kulit kayu manis..bagai?"

"xder pon"

"patotla ceroy!"

"ader pen ngan kertas?"

heh!

perbualan aku bersame bat di kedai makan semalam.

ko pajak la mane satu ayat aku.

ces.

ceroy == kurang pekat kot!

Wednesday, November 12, 2008

Tuesday, November 11, 2008

pagi dah oi..

"eh bat..asal awal bebenau ko nak ge keje neh? baru kol 6.30 beb"

"awal apenyeh?betolla..selalu pon macam ni ape?"

"eh..iye ke?bukan kol 7?"

"dah2..ge solat sane"

"heh!"

aku yang mamai..haha!

aku hengatkan bat ge keje kol 7.uhuu..

maapla.

semalam aku berjaye masak dengan excellentnyeh.

korang jangan pandang aku macam tade mate.

ceh!

pic bat dengan seragam nurse aku xdapat nak postkan.xde sempat nak amek gamba.haha!jap2..aku godek2 laptop die jap.mane tawu ade.heh!

Monday, November 10, 2008

rosak sudeyh

haha!!

aku dah siap mandi.

ingat nak pakai suar baru dengan gumbirenyeh!

ces.

ade sikit koyak dowh kat suar neh!!!

******* betol!

bai..ko teringat pasal sape kalu sebot pasal koyak?

haha!!!!

pk la sendrik.

peh!

kaki aku kejang!

semalam terhegeh balik bershopping dengan bat!

sakit dowh kaki aku.

memandangkan aku dah lame xbersukan..

macam neh la jadinye!

badan aku pon dah macam pau!

adeh

sape nak tolong urutkan kaki slim aku neh?


Saturday, November 8, 2008

gigi

bermalas2an sebelom mangon suboh.

terlelap kejap.

aku mimpi gigi aku dah patah!!

mangon jek..

aku terkedu sekejap!

oh..apekah?

sangat cuak dowh.

kol mak.

die xangkat pulak!

aduh..

ape maknenyeh wei..

waaaa....

Friday, November 7, 2008

erk..


ape kejadahnye..


masih sempat berblogging

jap lagik paper french dowh!

ceh.

dah!dah!

Thursday, November 6, 2008

Je ne sais pas


l'apprentissage interactif.puéril!

J'ai un examen
à passer.

français == demain.

Wednesday, November 5, 2008

kekesalan


sedap2 jek aku baling biji kurma dalam plastik sampah.


tibe2..

xmasuk le plak!!

dah biji kurma tuh masok dalam printer.

waa!!!!!!!

macam dengan en.printer??

sehatkah beliau?

aku dah balik2kan bagai..

tapi masih xkeluar itu biji kurma.

huk3..

padan muke aku!

harap2 en.printer sehat.

ponteng

time dulu..

pas balik dari sekolah rendah, aku akan ge mengaji kat umah mak yang.

dan selepas tuh ge skolah arab.

pon xtahu nape panggil sekolah arab.

padahal xcakap arab totally pon.

heh!

sesape yang nak ge skolah arab akan mendapat penegeculian daripade menunggu giliran mengaji.

kirenyeh kalu lambat datang pon, akan dapat mengaji awal.

xpayah nak queue lelame.

satu hari yang mulie, aku dah buat xelok.

tapi dah btaw mak aku awal2.

aku nak ponteng skolah arab!

dapat mengaji awal.

pas tuh selambenyeh amek beskal dan pulang ke rumah.

haha!

ponteng.bestnyeh.

lalalalalala

Tuesday, November 4, 2008

haha!


ringkas tetapi padat!


nota ipk sape yang telah dipinjam oleh ezora?

haha!

mati la..

macam mane nak studi neh?

uhu..

kakak tuh..

maapkan la die..

ustaz dani mesti sayang!

heh!

perbualan bersame dol-haizi.

haizi : da la bukak library xleh nk amek pastyr

haizi : nota kene curik lagi

haizi : wawaaaaaaaaaaaaaa

ea : ahahahaha

Monday, November 3, 2008

kureng..

sengih sket dah!

tinggal 3 paper lagik.

erm..macam2 yang berlaku..

ini semua dugaan..aaannn..

wo..ooo.. -hujan

sabau jekla.

huuu..

Sunday, November 2, 2008

sugul

depress!!

sangat2..

teringatkan tangisan mak semalam..

membuatkan aku sedih.

mak..maafkan anakmu ini.

ea sayang mak!

abah yang tenang..

tapi aku xtahu hatinya bagaimana..

pada ketika itu..

maafkan ea abah.

Saturday, November 1, 2008

NASALAMEK

ces..

ape nak buat neh?

sangat busan.

jom berpoya2..

ke berpoyo2?

huh!