Tuesday, December 30, 2008

cerita-cerita dulu yang membuat aku tergelak sorang-sorang seperti orang gile

CERITA #1
mak selalu cakap.aku time kecik2 sangat debab.tembam!sekarang pon same jugak.aku jadi budak yang sangat sehat.mak ader cerite abang aku yang no.3, zul suke cium aku bile balik sekolah.lepas tuh bukan setakat cium saje, die akan jilat kepale aku.waa!!ape neh bro.jangan la macam tuh.malu tengok dek orang.mesti berbau kepale aku.haha!mak aku cakap, die buat macam tuh pasal badan aku neh sejuk. jadi die jilatla kepale aku.ces. ingat neh ais kepal ke?

CERITA #2
aku teringat jugak mak ader story. ops..neh bukan mak aku yang cerite.kawan die.mase tuh abang aku yang zul tuh makan buah rambutan.ntah macam mane, ape ntah silapnye, tercekik biji rambutan. die ngadula kat mak.mak aku jadik sasau dah time tuh,macam orang gile.lari2 keliling umah.apahal mak?adeh.lepas tuh, beberape ketike abang aku tuh btaw mak,' dah hilang dah', sambil mengoyang2kan tangannye tande dah xder lagik biji rambutan tuh.haha!
macam-macam.

5 comments:

mrblind said...

teringat kisah lalu memang boleh buat kita ketawa sorang-sorang..

MiS DeEbA said...

kte sme r ea, aku dlu kecik2 pn tembam gle, slalu kne cubit pp, tp xde r plak smpai kne jilat pala...hahahahaha..

ms.eafatihah said...

mrblind:

yer..betol tuh.kang tulis la kat blog pasai hang kecik2.

MiS DeEbA :

skang pon terase je nak cubit pipi.haha!

hAizi si bObOb said...

oi.
ape ke hei zul cmtuh.
soh die jilat pale bini die r
pe nme tah.
k.ida kot.hahhaha

ms.eafatihah said...

ahahahahaa..
husyo..dol bobob dah online..weehoo!
ala..mane aku nak tawu..dah kecik2 pangai macam tuh.terhegeh2.ko citela pasal ko main anak patung mase kecik2..lalalalala