Friday, January 23, 2009

tragedi Januari

wallet aku dah hilang!
gelabah mencari satu rumah.tak de!!
kol donna,mane tahu die ade ternampak semalam.
donna kate mungkin kat bilik puan yang jual buku semalam.

oh!oh!
cepat2 mandi.
cepat2 siap!
tunggu bus.
oh what the fish!
aku dah tertinggal bus.
terpakse tunggu 10minit.
ok dah ade bus.

sampai fakulti terus pergi bilik puan jamaliah.
aku bagi salam.
dah tanye bla,,bla,,bla,,
dia kate xde!
waaaaa.
kontrol air mate,xmahu menitik dah la weyh!
puan tuh pesan bace surah Dhuha banyak2.
semoga Allah bagi petunjuk kat mane wallet tuh berade.
terime kasih puan yang baik hati.

bergegas ge DK3.
ate lame le beno kelas nak habeh!
aku dah resah gelisah kat luar dewan.
msg orang yang penting.
xde jawapan.
argh!!!!!
menitik lagi air mate.

2minit..5minit..10minit..15minit..
aduh!lame betol.
nak je aku jerit supaye cepat sikit depe habeh kelas.
oh.aku masih bertamadun.
20minit macam tuh dah dengan bunyik2 orang keluar dewan.

teus masuk dewan tanpa toleh kiri kanan.
wallet!wallet!wallet!
xpeduli orang sekeliling.
aku nak wallet aku je.
tuju tempat semalam.

itu die!!!
aku dah jumpe.
syukur, alhamdulliah.
aku dah jumpe wallet!
cek,sume barang ade!
;)

Alhamdulillah.
aku xperlu risau lagi.
esok boleyh pergi camping dengan tenang walaupun sebenarnye aku dah xde semangat nak ge.
xtahu.

wallet yang tercicir

4 comments:

hAizi si bObOb said...

dohhhh.
cmne leh cicir bai??
naseb xdek org amek.
hadooohhh.
kalu xde smgt, xyh la p bai.
cm mak aku slalu kate.heh

nway,
baru arini aku trase ko tulis blog dgn waras.heh

ms.eafatihah said...

ahahaha..
macam sengal dol.
aku waras jek pon sebelom2 neh.
hegeh!!!
aku bukan xsedap hati, tapi xde semangat.
macam mane mak cik yang chik?Bagi pendapat siket.
LOL.

MiS DeEbA said...

nseb bek dh jmpe..seram sejuk dgr crite ko..takot trjd kt diri sendri plak,so pasni kne double up berhati2!!! :P

ea said...

hoho.betol tuh sahabat!aku dah hilang akal kejap pasal cicir wallet.pasneh xmahu mcm neh lagik..huk2