Tuesday, February 10, 2009

emo no pls.

pagi ahad
aku rase xsedap hati.guling2 sampai rase bosan.ini xboleyh jadi,aku kene kuar dari rumah.pergi la kemane2 pon.balik kampung!ye.aku nak balik kampung.bergaduh dengan orang membuat aku xtenteram.mase guling2 giling aku terfikir bende merepek!adelah lebih baik kalu aku xwujud dalam dunie neh..xpayah nak gaduh2 dengan orang,xpayah nak siapkan fyp, dll.bodoh bukan?

mandi dengan pantas!berkemas2 ala kadar.dapatkan bus.dapat nek bus gerak balik kol 10.dalam perjalanan mak tepon.

'nak ikut ge mandi x?'

mandi kat sini maksunyeh berpiknik sambil mandi mandi kat air terjun ke, air kolam panas ke, air laut ke, taman burung ke, atau mane 2 lah.aku xpasti arah tuju yang sebenar.biar jek la.asalkan aku leyh release tension.heh!

tengah hari ahad
waaaa!!suke dah sampai rumah.atas novo aku dok tingat2 kan oteh n family.pak teh dah sihat ke?erm,,kalu ade mase nak lawat depe lah.aku bermonolog bai.balik2 aku dah nampak kete nurul.hehe.depe balik kampung la.sangat gembire!!!dapat jumpe depe sume2.

petang ahad
dalam kol 4 macam tuh sampai lata kijang.oh!oh!best.dah lame xde lepak2 mandi.last time aku ge ngan si kembar n bat!pastuh curi2 bawak kete ge naik cameron.tuh tahun lepas kot.heh!aku pon dah hampir lupe.biaw jek la.

sampai sane aku xde makan2 sangat!erm,,tengok2 budak2 mandi, main gelongsor.ntah kenape aku terase nk sangat ge atas batu besau tuh.tengok macam best.sambil tuh leyh tengok budak2 askar tuh hegeh main2 gelongsor.erm..susah jugak nak naik!batu sangat licin!

dah puas tengok orang mandi2,aku nak gerak balik la kat tempat piknik.asal macam payah semacam neh.macam mane nak balik?aku dah xsedap hati.kecerunan batu hampir 90degree.aku xtahu menganggar dengan tepat.

tibe2, ntah macam mane tergelincir!
'buuush!!!'
aku dah dlm air.nasib baik xde batu ke ape.alhamdulillah.nak gerak ke tepi kene lalu kat tempat gelungsur.Ya Allah, macam mane neh.air sangat dalam!kaki aku xdapat capai ke dasar pon!neh dah tengglam timbul 3 kali.aku capai2 tangan.carik2 ape yang dapatberpaut!xde sape.aku xnak mati lagi.tahu akan mati, tapi bukan sekarang!

ade budak lelaki neh.kecik lagi.aku tarik tangan die,nak berpaut.tapi die pon tenggelam same.nak capai budak2 askar tuh.tapi sorang pon xde .depe dah naik ke tebing, nak bergelungsur lagik.dalam tergapai2 tuh aku nampak kaki orang.aku nak jugak tarik!!xsampai nak capai!tolong la selamatkan aku.

2saat..

3saat..

aku terase tangan aku direntap!tarik aku naik atas batu.aku dah muntah2 air.xtahu berape gelen air yang ditelan.sakitnyeh dade..sakit kepale.sume sakit.

budak askar(perempuan, yang tarik tangan aku tadik):
awak ok xneh?

aku hanye mengangguk.sambil tuh sengih2 kerang busuk!

qis:
ea,ko kenape?terjun dari batu tuh?hehe.ok xneh?

tam:
kamu kenape?

ameer:
waaaa!!bestnyeh mak andak terjun tadik!

lokman:
mak andak terjun tadik.sukenye tengok!

yop:
kenape?aku ingatkan kamu memang sengaje terjun.

malam
aku dah terase sakit2 badan.kaki aku ade terseliuh sikit.mak dah urut sket2.kuku kaki aku terpatah siket.mak suroh potong.tapi aku xmahu.jadik huduh!malam tido dengan mak.mase baring2 tuh mak ade cakap,

'nasib baik xpape.'

muke mak mase tuh semacam sedih.aku pilu sekejap.mungkin mak xdapat bayangkan kalu aku mungkin betol2 xde dlam dunie neh.wa!!xnak!!!aku xbalas lagi budi mak ngan abah.hampir menitik air mate.aku terperasan mase tido, mak asyik mengusap2 tangan aku kalu die tersedar sekejap.perasaan mase tuh...
xtahu nak describe macam mane.

aku serik!!xmahu lagik mandi2.mase neh jek la.lain tahun xpasti!

malam tuh jugak pergaduhan tamat!

p.s: wani, maaf sebab xdapat nak temankn ge mandi2 kat sunway!nanti kite mandi kt wet world dah la.heh!

No comments: