Friday, February 27, 2009

perasaan berbunge-bunge riang

lepas kelas ethics, ge jumpe supervisor.sebelum-sebelum neh kalu nak jumpe die, aku akan takut-takut.ntah.

satu, pasal aku kekadang xsiapkan kerje die.heh!

due, pasal aku berase tidak selese.tahu je la, aku mane pandai nak berskema-skema sangat.mengarut pandaila.

tige, aku takut la!!

tapi, tadi lain sikit.

amed ge masuk bilik jumpe die dulu.ok, silekan!pastu aku plak masuk.

aku tanye dulu amed.die ok x?haha!amed kate ok.pun die xde bawak ape nak ditunjuk.lagi sempoi beb!

puan zaidah baik!!!suke.mood die pun baik.jadi aku tidak kekok untuk sembang-sembang sambil bincang masalah yang aku hadapi sebelum-sebelum ni.

ntah.gembire.sekarang nak buat kerje die.kang aku xde siap-siap kerje, asyik sangat berblogging.ceh!

report kene siapkan cepat.last hantar 47 april 2009. 27 april 2009.

minggu depan (6/3) sile hantar kepade sv:
  1. architecture
  2. database design
  3. flow of the system

No comments: