Thursday, February 26, 2009

perasaan yang ganjil

pernah tak kamu alami situasi yang macam ni?

dari jauh kamu dah perasankan orang ni.

orang tuh kamu kenal tapi mungkin tidak terlalu rapat.

hanya bertegur sape sekadar berbasah basi.

serius..aku paling tak suke dengan situasi yang macam ni.

buatkan aku terase amat janggal! + ganjil!

ahhh..mencik giler.

satu je jalan penyelesaiannye..

buat-buat tak perasankan orang tuh dan mengharapkan die tegur aku dulu.

sengal bukan?

p.s. aku jumpe mai.hahaha!pelik la.padahal dalam kelas french pun xtegur.kalu terserempak kat bawah rumah je aku tegur.pelik2.

5 comments:

hAizi si bObOb said...

hahhahaa.
dr awal bace aku da agak sape.
hahhhaha

cik mulat! said...

hahaha...bijak!!!ko tahu xper.kalu jumpe baw pun aku segan dowh.macam mane eh?hahahahahaha!!!

hAizi si bObOb said...

ai.
xknla ko = mysayang haziq kot.
hahahha!!

cik mulat! said...

haha!jawapannyeh...huhu.malu la nak cakap..eheee.
ko tanyela haziq!mwahahahaha!

cik mulat! said...
This comment has been removed by the author.