Thursday, February 26, 2009

so true story.aik..sebelum neh reke ke pun?

semalam min bergaduh dengan dayang.pasal hal kecik je pun, sebab xpuas hati.dayang dah hempas pintu bilik.aku jadi takut!

malam tuh makan pun xsame-same dah.dayang mungkin xmakan, aku xpasti.

ape hal aku plak dan-dan mimpi aku yang bergaduh besar dengan min?mencarut-carut lagi tuh?waaaaaaaa...tidakkkkkkkkk!

mimpi memang sengal.aku xmahu bertengkar dengan orang.oh tolongla dijauhkan.

it became akward when the two of them not talking to each other.min pun sudah tidak melepak di bilik kami.

2 comments:

waNiFarees said...

alalalalaa.. ea.. jgn la tension.. final sem nih... Jom datang umah aku?? aku wat mi korea Nk?? Jom2..

cik mulat! said...

hoho..sudah boleyh mengomen page aku.tq sayang.erm..ntah la.seminggu due neh serase down sket.terime kasih pasal concern.terharu!