Wednesday, March 4, 2009

bende-bende yang mambuatkan aku mual seketike

aku sudah mengagak.
perkare macam ini pasti akn terjadi.
sedap2 lelapkan mate sepicing due,tibe-tibe ade kol masuk.
serius, aku xtahu sape.

'wey,sampai hati xkenal aku!'
'erk,ye la tapi aku mane tahu neh sape,dowh!!'
'kite same kelas dulu..satu dorm pun ye'

ateee..aku dulu dok dalam kelas sorang2 ke?walaupun xramai manusie dalam kelas tuh, tapi otak aku masih xdapat nak teke sape tuh.
ok,finally dah tahu sape tuh yang kol.
nisah zulkifli.

pelik ke idak dol, dan2 kol mahu jumpe.
padahal sudah bertahun2 tidak bertanye khabar.
kalu betul2 rindu, dulu lagi kol.
arghhhh aku xmahu!
pun tahu mesti nak ajak MLM.
maafla sahabat,aku xberminat.
kamu carik je la orang lain ok.

maaf juga sebab aku dah kencing kaw-kaw.
aku cakap mahu siapkan projek tahun akhir.
o!oh!kalu ketahuan selepas ini, mati aku.

3 comments:

waNiFarees said...

hoHOohoo.. ea xmudaH diperdaYa.. wohOoohooo...

hAizi si bObOb said...

eh?
MLM?
hahhhahahha!!

*teringat sesuatu*

cik mulat! said...

waNiFarees:
pengalaman lalu mendewesekan aku.hoho!

hAizi si bObOb:
hoi!jangan bahan aku.ko pon pernahkan..lalalalala.tingatkan sayangku haziq.hahaha!