Thursday, March 26, 2009

kerisauan

dalam dilema.

nak balik hari ni ke ape.

kalu balik hari ni kene naik bus..

esok, dengan kak ummu.

tapi aku risau sebanarnye dengan keadaan ucu.

takut tak sempat jumpe!

macam mane?

T_T


----------edit---------

'helo bah, boleh cakap dengan mak?'

'mak ade kat rumah depan.ucu dah sampai.'

'ucu macam mane?'

'aku pun belum tengok lagi.baru balik'

'abah..macam mane ni.ija ajak balik hari ni.tapi naik bus'

'kamu ade kelas tak esok?'

'ade kelas.'

'kalu ade kelas, xpayah gerak balik hari ni.esok je balik dengan kakak.'

='(

'ha'ah ok.'

'dah dapat surat hari tu, pasal ponteng kelas.nanti sampai surat lagi'

jadi aku xbalik hari ni.esok je.kol ija semule dan cakap xjadi balik hari ni.

harap ucu ok..

T_T

2 comments:

hAizi si bObOb said...

ea

takziah beb.
sooo sory to hear dat.

woaaah.
xyh pk psl esaimen.
bia ktorg setelkn k.

cik mulat! said...

haizi,,terime kasih sebab memahami.
nanti aku balik,bgtaw ye ape yang kene buat.