Monday, April 13, 2009

gelak sikit-sikit dah!

* kamu abaikan je tarikh tu.aku baru ambil gambar ni jap tadik*

hi.
sekarang aku dah boleh dengar radio.
ok, memang kuno (ambil dari donna) pasal tak denga radio selame setahun.
woha!
-----------------------------------------
walkman di atas amatlah buruk, tapi aku nak jugak tunjuk.
kenangan dol, since sekolah menengah lagi.
mase tu harge die $115.
woha!beli dengan duit biasiswa.
aku kencing cikgu nak beli spek.haha!
padahal spek berape ringgit je pun, tapi aku mintak lebih!
hehe.
kondisi masih elok, perfect tapi 90% je.heh!

2 comments:

waNiFarees said...

aku rindu walkman aku.. UUuu

cik mulat! said...

hehe.dah tuh mane walkman tuh sekarang?