Wednesday, April 1, 2009

kuih pau.paling suke pau kacang merah.kacang kuda suke jugak kalu ade.

perbualan dengan bobob-san melalui sistem pesanan ringkas.

'adekah mao makan nanti?'

'tidak!aku posa hari ni.tapi aku boleh je teman kalu kamu nak'

'uh tamao la cam tu.aku makan kat makcik je.'

'hehe.pakai pinggan ke polisterin?Woha.'

'k.aku bawak pinggan.uh.'

'haha!'

---------------------------------------

anyway aku dapat tahu yang penggunaan polisterin akan menyebabkan kanser.

oh!oh!amat menakutkan.

bobob-san mahu tapau makanan di kedai bawah.

kalau tapau xboleh ke pakai daun pisang?selamat ape.

wooha!

4 comments:

emyLia said...

erk.slalunye gna daun pisg tok bgkus nsi lmak je~ ;)

cik mulat! said...

erk.ye ke amy..hahaha!baru jap tadik makan nasi lemak kerang..woha!

hAizi si bObOb said...

wa!!!!!!!!!!!!

arini je da 2kali aku mkn pkai polisterin.

wa!!!!!!!!!!!!!!

cik mulat! said...

alala..sikit jek la.huhu