Friday, June 26, 2009

tak ada selera nak tidur

rumah terasa kosong.

jadi sedih dengan serta-merta.

dah tak ada lagi ezora dan donna.

patutla hati aku terasa nak sangat balik rumah hari ni juga.

sedih.

...

sempat jumpa donna sebelum balik, tu pun di kedai mamak.

air mata hampir menitik di celah-celah orang ramai.

...

tak dapat jumpa ezora.

sedih.

lagi.


p.s: entri ini ditulis sambil air mata jatuh dengan laju.

5 comments:

MiS DeEbA said...

huhuhuhu...sedeynye bc entri neh!! aku pn penah tulis blog smbil air mata berjurai..ea balik r umh, dpt jmpe ibu ayh mesti ok punye...saba ye..

eafatihah said...

MiS DeEbA:
esok aku balik diba.walaupun sedih tapi masih bersemangat makan nasik.
hehehe.

tapi..
selalupun akan makan same2 dengan depa.sekarang dah x lagi.
:'(

waNiFarees said...

tu la.... aku lagi sedey...

sem depan p kelas xdak hangpa suma, mesti terbayang2 ada hangpa dalam klas tuh.. dok ngarot2 kat blakang, usik2..

HUuuUuu

cik fatihah said...

waNiFarees:
sabar la wani ye..nak macam mane.
tapi jangan risau, masih ade lagi kawan2 ita kat sane.
wish u good luck nway.

hAizi si bObOb said...

aku lg sediyh.