Thursday, July 23, 2009

berjodoh dengan anzam.ohooohooiii.

aku banyak kali jual nama lecturer masa interview.

memang depa tak kenai pun.

heh!

macam mana SKM boleh jadi Suruhanjaya Komunikasi Maklumat?

celaka!

aku dah salah pajak!

penemuduga dah gelak-gelakkan aku.

cis!

...

'vous parlez fran├žais?'

'erk..come again.'

...

celaka lagi sekali pasal neuron aku lembap proses maklumat!

oui la.oui!

pandai-pandai lagi tulis dalam resume tahu cakap french.

wa!

...

tapi aku gembira! :)

10 comments:

Miss Deeba said...

g intebiu same2 ye?? hehehe..korang mmg ade jodoh r aku rase.. =P

cik fatihah said...

weyh diba...xkan la!
aku xde pun berjanji dengan die.huk2.
waa...pasti kene bahan pasni

hAizi si bObOb said...

aik2
intebiu ktner wei?
tu laaa,,kn aku da ckp kacip xmao caye

SKM tuh pe sbnrnye?hahhaa

oi2 psl hepy?
dpt dh ke keje?

cik fatihah said...

bobob:
hehehe..SKMM xkan ko xingat kot.yap selalu soh refer mende tuh kalu nak tahu akta dalam malaysia.

Suruhanjaya Komunikasi Multimedia Malaysia.

adehhh..tuh xsengaje kot!mane ade aku kacip dengan beliau.

mane ade dapat.tapi sebab santai je diskusi, tuh yang aku happy.
:)

waNiFarees said...

hihiihii!! ea!! semoga cepat dapat kerja!! yeay!!

cik fatihah said...

hehehe..wani..
tq ye.!

wat fyp elok2 :)

aloy_paradoks said...

gembira ke? kalau mcm tu bagus la..

cik fatihah said...

aloy_paradoks:
ye!gembire.
terime kasih
:)

bias® said...

french? the language of love... gila kau.

cik fatihah said...

bias®:
eh mane ade gile.cume otak je lambat nak pickup.