Monday, July 13, 2009

kenapa aku tak dibenarkan membuat pilihan sendiri?

'mak tak bagi kamu berkawan dengan budak tu'

'tapi mak tak da cakap apa-apa pun'

...

sepanjang perjalanan ke kuala lumpur, air mata menitik dengan deras.

masih terngiang-ngiang ucapan abah.

oh!oh!

tidur malam itu ditemani air mata.

...

mata sangat bengkak.

macam mana nak pergi kerja?

;'(

8 comments:

waNiFarees said...

ea?? Ok ke x ni??

cik fatihah said...

wani..
:'(
aku sedih, tapi masih ok.

hAizi si bObOb said...

uik2 dol

adekah ciklan?
iskisk.
jgn sedeyh2,,
mate bengkak xcumil la ummu :D

~~BEAUTIFUL LIAR~~ said...

ko da ad spe ni ea?
npe ak cm xtau pape ni...
btw jgn sedey2...

ChaiReeL AziZee said...

hoh...ada dua jawapan :

sesi kurang ajar
"ah..bukan mak nak kawen ngan dia pun..saya yang nak kawen..mak duduk diam-diam ok..."

sesi anak solehah
"baik mak...sekarang jugak saya lupakan dia....restu mak tetap pilihan saya...sayang mak"

jadi pilih lah... :D

eafatihah said...

hAizi si bObOb:
amboi eh bobob..mane tahu ni..mesti akak dok btaw..uhuu..

akak mahu jadi cikgu disiplin dol.

~~BEAUTIFUL LIAR~~:
aloorhh..segan la nak btaw ko mimi..wa!

ChaiReeL AziZee:
ko pilih untuk aku xboleh ke dol?

hAizi si bObOb said...

sblm akak bgtaw aku da tahu dl dol.

eafatihah said...

hAizi si bObOb:

oh..hehehe..malu la plak