Monday, September 28, 2009

mana ada bulat.

ketika pembentangan projek tahun akhir sambil bermain facebook.
betul tak mohamad azizee?
LCD sudah tua.
teringatkan achik bobob yang tolong angkut-angkut PC ni.
beli pasal laptop minum air kopi.
bye.

hari isnin

hebat tak?

dari kampung attap ke damansara damai terus ke puncak alam.

naik moto, hujan lebat, sesat.

ok, aku nangis time sesat.

bobob bijak!

macam mana boleh lupa borang ni?

dah tu macam mana nak buat pengesahan?

hegeh!

tak kan nak kena balik rumah pulak?

:(

lepas raya otak sangat lembap!

ke lembab?

oh,oh!

:(

Tuesday, September 15, 2009

Sunday, September 6, 2009

waaaaaaaaaaaaaa!

nak balik sijil beranak!!!!

:'(

huk2.rasa sangat sedih.

susah la nak mintak kerja lain macam ni.

...

ohoooohoi!

selepas menaip entri kol kampung.

kena bebel dengan a
bah sebakul.

dan tergerak hati nak tengok salinan sijil bagai.

dan yes!

jumpa salinan yang dibuat beberapa tahun lepas.

wohaaa!

;)

Friday, September 4, 2009

opis baru

kelahi chop meja

diskusi bersama penyelia

ohohoii..buat-buat sibuk

semacam kacip. ke kicap?woha!

peha besaq!mencik!

guling!
hampir setiap kali strike.

jangan main-main ko.

...

tapi bukan aku la.

ceh.

Thursday, September 3, 2009

selepas menukar sim kad baru, broadband semakin sengal.

:'(

aku dah la sibuk buat claim ni.

Tuesday, September 1, 2009

1hb

'muka dah la bulat, kain singkat!'

pedas.!

ayat-ayat si fauzi, penyelia lama.

ohohoiii..memalukan aku.

:'(

makcik yang buat kain kurung punya salah.

huk2.

entah ukuran siapa dia ambil.