Tuesday, October 6, 2009

kejadian di leboh pudu.macam ...

helmet dan sweater aku kena curik!

memang celaka la.

macam biasa, turun motor dan sangkutkan helmet kat seat.

turun je, aku tengok helmet dah tak da!!

terpaksa mira hegeh cari helmet untuk aku.

waa...dah la tak da gaji lagik!

cipmusang munyit betol!

6 comments:

Chaireel Azizee Mohamed @ Ayub said...

perghh..nak beli helmet aku...2 singgit... wkhahahahaha...

aNzam liBangliBu87 said...

kcian ko yer, takper memang org yg bark motor slalu kena curik helmet, lain kali sangkut le bwh site yer

cik fatihah said...

Chaireel Azizee Mohamed @ Ayub :
siooot!!mane ade helmet 2ringgit..

aNzam liBangliBu87:
aku sudah letak bawah seat la anzam

Chaireel Azizee Mohamed @ Ayub said...

sangkut bawah site...gempak!!!!!!!

hahahhaha

cik fatihah said...

ohohohoiii..kemende kamu ni dol..betolla...sangkut bawah seat

lin said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,ut聊天室,情色遊戲,情色a片,情色網