Wednesday, March 31, 2010

volcano..

Sudah sangat benci untuk bekerja!

:'(

Ingat anjing agaknya.

Oh, tolonglah saya cari kerja.

Mana tahan maaa..

Dulu pun
Budak Pahang pun macam tu jugak.

Hehe !

Monday, March 29, 2010

tak sedarkan diri

Kereta dilanggar pelajar!

:’(

Bawa motor macam pelesit.

Dah tahu lampu merah, masih juga pulas laju.

Syukur tak cedera apa-apa.

Kalau tak, oh!oh! tak tahu macam mana.



Selepas majlis makan-makan, pergi usha perempuan jual badan.


Di Lorong Haji Taib.

Haih, dah la kerata kena langgar, macam tak serik-serik pula!

Woha!



Di pejabat sekarang ni.


Terasa mengantuk, malas.

Mahu tidur macam bayi.

:)

Sunday, March 28, 2010

tidak berjogging,

sangat teruja pasal budak bobob tag!yeeay!

1. Adakah anda rasa HOT??
semakin gemuk, mane hot!

2. Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang!
blank black page

3. Cerita pasal gambar
senang nak mencarik barang2 yang berserabut kat desktop.woha!

4. Bila kali terakhir anda makan pizza?
semalam di opis.makan besar pasal sales team hebat bulan ni!tuh pun selepas kene maki banyak kali dengan senior, blah la weyh.aku tetap nak berhenti kerja!

5. Lagu terakhir anda dengar?
3Oh!3 - Starstrukk featuring Katy Perry

6. Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
keluar rumah, start enjin kereta,jemur kain, balas sms budak2..nak jumpa hari ni.hey banyaknya kerja.

7. Selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?
ea,ummu, fatihah, FATIMAH <--mane dapat ntah

8. Tag lagi 8 orang
i. sarah shaina
ii. syamimi rosli
iii. budak naga - safa
iv. nabel

9. Siapakah orang no.1 kepada anda?
rakan kelas tingkatan 4-5. selalu jelas tengok dia dalam FB

10. Katakan sesuatu mengenai orang no. 5
hey, tag 4 orang ja!

11. No. 3 ada hubungan dengan siapa?
dengan boss botak!woha.abang Lawrence macam mane?

12. Bagaimana pula ngan no.4?
sudah lama tidak bertemu..ni juga rakan sekelas,,hanya tahu cerita melalui blog.oh!oh!

13. Pesanan kepada orang no.6
hey, tag 4 orang ja!

14. Kata2 cinta untuk orang no.2
erk..waaaaa!manu tahu

15. Adakah no.7 dan no.8 mempunyai persamaan?
hey, tag 4 orang ja!

16. Berikan 5 yang anda tau orang yng mentag anda
i.tido dengan gigi berbunyi..oh.oh!andai dapat aku rakam :)
ii.ade kasut nike kaler purple.
iii.pernah main moto dengan kak fizoh(oh, aku pon pernah,haha!)
iv.jadi cikgu tusyen skang ni
v.mak cik yang chik ape khabar?weyh..achik ko bile mahu kawin?

17. Persamaan antara kambing dan lembu
++ 4kaki

18. Perasaan anda wat tag ni
semangat nak buat buat - lame tidak berblog sebabnye

19. Adakah anda tahu si razman itu sengal?
oh,,ntah.

20. GAY/LESS
ape soalan weyh?mengarot!

Saturday, March 27, 2010

:'(

Macam-macam hal berlaku.

Sakit kepala!

Dengan kerja banyak, pastu berat pula makin naik.

Jeans dah tak muat.

Nangis sejam jap.

Wednesday, March 17, 2010

harapan

sudah lama tidak berblog.

I miss the good all days.

:'(

rindu mahu belajar semula.

jadi ada la masa untuk berblog.

yeayy!

Tuesday, March 2, 2010

spoil brat, spoil my mood.

scolding like a hell.

macam bagus.

dah malas nak keje

weyh, bagi aku keje!