Monday, March 29, 2010

tak sedarkan diri

Kereta dilanggar pelajar!

:’(

Bawa motor macam pelesit.

Dah tahu lampu merah, masih juga pulas laju.

Syukur tak cedera apa-apa.

Kalau tak, oh!oh! tak tahu macam mana.



Selepas majlis makan-makan, pergi usha perempuan jual badan.


Di Lorong Haji Taib.

Haih, dah la kerata kena langgar, macam tak serik-serik pula!

Woha!



Di pejabat sekarang ni.


Terasa mengantuk, malas.

Mahu tidur macam bayi.

:)

7 comments:

emyLia said...

hehe.comei r ayt mahu tidor mcm bayi.meh nk dodoikn ye. :)

cik fatihah said...

hehehe..saya memang comel!
yeay!!!
Terima kasih emy
:)

Anonymous said...

waah bole tumpang pi syura kawen

cik fatihah said...

huhuhu..mane dapt dah..keta dah kene langgar dengan orang naik moto..macam mane nak pinjam lagi..
malu la..
kita naik bus la weyhhh.
woha!!!!

Anonymous said...

yg penting ko bawak bus tuh!!yeay!ley meronggeng satu perak pas tuh!

hAizi si bObOb said...

oi2 korg g ke syura kawen nnt??
Ea bwk bas aku xnk ikot.

hahha!

cik fatihah said...

ezora sengal!mengarut banyak.haha!

si bobob,betul tak nak ikut?hahaha!hegeh.gaye macam aku tahu jek nak bawak bus,cis!