Saturday, October 23, 2010

singkek

bengang betul!
sekolah ni memang racist!
mentang-mentang la aku cikgu melayu, jadi kau mengadu domba!
BABA!!!!!!!!!!!
kalau semua pun aku tak boleh bagi, kau tak payah nak mengadu aku tak bagi assignment.
bab print kertas sehelai pun jadi isu.
30 sen pun jadi hal.
memang BAB..
astaghfirullahalazimm....
sabar, sabar.

4 comments:

nadiah fatin said...

wooOps..k.ea ngajo kt ne nih?? sabo2. dorg mesikin pape kedane kot sbb tu 30sen pun jadi hal..hehe

cik fatihah said...

ha'ah budak kecik..mengajo kat kolej swasta.suasana xberape best memandangkan asek kene komplain je.padahal dulu cakap xpernah nak bg assignment.dah bagi, bising jugak

nadiah fatin said...

kolej swasta bukan anak org kaye ke. anak org kaye mmg byk songeh. ceh

cik fatihah said...

tuh la...ase nk tumbuk laju2.memang dah dasar kedekut.nak buat macam mane