Tuesday, November 30, 2010

comel bukan?


Anas dan Ayu.

-
Ahad lepas ke majlis kahwin budak berdua ni.
:)
kau orang bila lagi?
woha!

orang yang sibuk mahu jadi pengantin selepas ini.
betul tak mimi?
woha!

Thursday, November 25, 2010

serikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!

the more you know about company, the more risk you have!

believe me.

Wednesday, November 24, 2010

punah harapan.

rasa nak menangis sekarang ni.

:'(

kenapa semua tak menyokong saya buat ijazah sepenuh masa?

betul-betul rasa kecik hati.

nangis seminit jap.

:'(

tak boleh lama-lama.

ada kelas jap lagi oi.

Tuesday, November 23, 2010

MANA??????

siooooooooooooooot!

maybank2u!!! mana aku punya reload?

:'(

Sunday, November 21, 2010

Itinenary

1. Jogging.

Baru satu pusingan dah cari makanan.

2. Sarapan di KFC.

makan-makan-makan-makan-makan-makan

bile nak habis daaaaaa..

3. sambung lagi dua pusingan ( sambil tengok-tengok ikan). itu pun berjalan, bukan jogging!

kesimpulan?

pajak la sendiri.

Saturday, November 20, 2010

Apa bikin?Bercuti di Pangkor?

Check up je chalet, terus ke pantai.

orang baju kuning, berdiri adalah pemandu pelancong

main pasir waktu senggang

lompat-lompat

malam berkaraoke. semua fail.

orang-orang yang turut serta karaoke.

-----
aku hanya ada gambar untuk hari pertama vacation.
banyak lagi gambar.
takut kau orang muntah je.
ok bye.
aku mana?
hey, akukan jurugambar!

Tuesday, November 16, 2010

Lawak hari ni

orang A: rasa nak demam, tekak dah terasa pahit sangat. Sakit tekak.

orang B: dah minum air asam jawa?

orang B: dah...dapat orang jawa lagi..huhu

orang B: hahahah..jangan la buat lawak.

....

persoalannya, siapa orang A, siapa orang B?

:$

Monday, November 15, 2010

Aktiviti sebelum hujang hujan lebat.

agak-agak berapa orang yang pergi?

ya betul, tiga orang saja. dengan budak berdua ni.

kaki sakit la.

semalam panjat Sungai Gabai.

nampak sangat dah tak pernah bersukan.

:p

Monday, November 8, 2010

tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

ye, ini tempat studi saya. atas katil.

selepas dikemaskan.
:)
.
.
.
.
.
.
.


ok fine, masih tak kemas.
:(

Friday, November 5, 2010

santap sentap

'sabtu ni Pak Teh operationkan kat Ipoh? Mak pergi tak?'

'Macam mana nak ge, kakak balik'

'oh'

'lagikan kakak mana tahu jalan Ipoh, yop tahu la.'

'erm.'

...

hari ni sebelum subuh nak gerak balik kampung.

entah, balik pun macam tak ada apa.

mak balik-balik akan cakap, 'kakak balik minggu ni'.

ok aku tahu kakak akan balik.

habis, aku ni tak balik ke?

ye, aku jauh hati.

setiap kali aku cerita kat sepupu-sepupu, depa semua bantai gelak.

aku pula dah menitik air kencing mata.

tapi aku tahan.

sebab kakak tak selalu balik kampung, mak macam tak bagi aku kahwin.

'akak asyik balik Johor je, nanti kamu pula asyik balik Terengganu.'

:'(

...

semoga aku selamat sampai kampug hari ni.

Thursday, November 4, 2010

SMS

'Pulau Duyung kat mana? Terengganukan?'

'A' ar..'

'Nanti bolehla pergi sana, mana tahu dapat jodoh'

'Jodoh la sangat!'

'Dah tu, awakkan suka gatal-gatal. Mane tahu dapat ikan dugong. Kan kacip tu?'

'Awak ni, duyung dengan dugong pun tak tahu beza. Duyung tu Maya Karim.'

'Hahahahahaa!'
.....

Tahu apa yang salah??

MAYA KARIM!

Wednesday, November 3, 2010

famili trip pulak!

semua dah kecoh nak ge Pulau Pangkor.

ades, nak menangis aku macam ni.

17hb bukan raya haji ke?

oi, pergi tempat lain boleh tak?

jemu dah!

:'(

Tuesday, November 2, 2010

Pegawai Atasan.

aku fikir nak berhenti kerja, dan kerja sambilan dengan gomen.

dalam masa yang sama aku sambung master.

kacip tak?

jap, kerja sambilan apa ko nak buat?

hai, pelik!

jangan cakap nak kerja di Bangsar South!