Thursday, December 16, 2010

cerita semalam.

okies, aku memang kelam kabut semacam.

mati-mati aku ingat temuduga pukul 9.00pg.

padahal pukul 8pg.

pukul 8 pagi masih berhegeh dekat2 tempat temuduga.

waaaaaaaaaaa!!!!!

gambar pun aku tak kepilkan.

tu yang pelik, apa hal tak payah letak gambar kat borang ni.

rupa-rupanya ada la.

aku je tak nampak!

terpaksa la pakai klip kertas nak lekatkan gambar tuh.

:(

bila aku nak berubah ni?

tolong cakap!

sebab lain aku lewat adalah masih lagi bermain komputer sebelum interview, budget nak studi kejap la pajak. sila tengok apa jadi sekarang ni??
ini bukan gambar yang dilekatkan dalam borang permohonan!sekian.

4 comments:

emyLia said...

len kali jgn lmbt lg tau ckgu besar! :)

cik fatihah said...

hahaha..emy ni kelakar la.
ait!ait!!!xkan lambat lagi.woha!!

nadiah fatin said...

kite tau, faktor laen sbb lambat adelah, sebok berposing kt stereng kete..HAHAHA

cik fatihah said...

hahahaa..buakn2!!!!!saya studi la time tuh..woha!!!!!