Wednesday, March 30, 2011

alolooo..


hampir terpanggil Farhan time call abang Azlan.

Nasib baik tak terlepas.

fuhh!!

ini pasal si gemok ni la..


call call, tak angkat.

sampai ge office sebelah nak tengok dia ada ke tak.

huh! supprise tak menjadi.



happy birthday FARHAN!
:)

Tuesday, March 29, 2011

mood makan?bukan.

perangai sekor-sekor macam haram.

huh!!

menyusahkan tak tentu pasal.

sekarang ni aku pulak yang kena terima bala.

ini sume pasal kereta tuh la.!

bank asyik la call.

tapi kereta bukan kat aku, macam mana?

:'(

Monday, March 28, 2011

Thursday, March 24, 2011

salam.bye.

subhanAllah.

aku mimpi mengarut.

waaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

serius aku memang tak bersedia weh kalau jadi macam ni.

sila scroll.

'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
penat tak?



kamu teringatkan siapa?

syarikat sesungut?

woha!

Tuesday, March 22, 2011

The quick brown fox jumps over the lazy dog.

Serius ini best!
try this yawwwww.
:)
....
open a new document.
type =rand(200,99)
press enter
see la...wo.
....
ke aku je yang lambat tahu??
:'(

Friday, March 18, 2011

boleh macam tuh?

'apahal cikgu failkan saya?'

eh ge mampus la.

dah ko selalu main-main.

pelajar tua memang selalu macam tuh ek?

Thursday, March 17, 2011

makan time

'abang azlan ni..'

'tahu dah.'

'eh, tunang saya la..ingatkan awek lain tadi.'

'JANGAN NAK BUAT HAL!'

Friday, March 11, 2011

toot tootttttt..

aktiviti dalam kereta, Kak Limah SETIAP hari! jangan main-main ko.
---
aku betul-betul sebok.
:'(
tak suka nak mengajar subjek ni.
agenci perlancongan.
wat de hei? (dalam cerita kak limah)
bye.

Monday, March 7, 2011

Orang lain pun sibuk jugak!

notes.

sila perhatikan ejaan.

orang baju merah dengan orang bulat baju hijau.

Saturday, March 5, 2011

part paling lawak dalam Kak Limah

video

i've been seeking for this video since last week.

ok, mari gelak!

oh yeay!

Friday, March 4, 2011

Kau punya pasal.

si tua .

orang bulat macam bola.
...
mengantuk gila!

:(


tak pasal-pasal dah bangun lewat gila.

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

Thursday, March 3, 2011

Duduk pun tak senang, macam kucing nak beranak!

The Mechanic.

ini semalam punya cerita.

tapi..seperti sedia semua maklum,aku pasti lelap!

walaupun sekejap.

Wednesday, March 2, 2011

past is a past okeh!

MACAM HARAM TAK?

...
update seorang stalker.

baik, sekarang ni aku tak tahu nak rasa marah lagi ke tak.

tapi depa ni menganjing banyak!

ok bye.

makanan Cina kah?

Rasa nak mendidih je darah aku ni la.

hey, dah macam-macam hal!

semalam tak nak kol pon.

bile aku email, barula nak terhegeh-hegeh.

huh!

...

mula hari ni kena berdiet.

badan dah macam badang.

ok bye.
sila abaikan tulisan cina pada botol pink.

Tuesday, March 1, 2011

i just realize.

Tahu tak macam mana nak taip dash (-) dengan hyphen (–)?

contoh aku ajar budak Nigeria hari ini.

If let say you want to type the hyphen, please make sure you give a blank space between the word.

Eg:



Otherwise, just continue, NEVER give any blank space!



now can you see the different?

Huh? What purpose of Hyphen? Actually it used to join the two words or syllabus.

How about dash? Find out your self!

woha!

...

nak mainggg internet jap sebelum budak ni habis menaip.

yup!

seorang je budak yang datang hari ni.