Saturday, June 25, 2011

mood bengang!

aku bengang betul dengan orang kereta sewa ni.



dah la pengencing.



haram betul.



kalau ade nampak kereta pesona plat AGU 6884, sila info aku segera.



banyak dah meyusahkan.



;(


apa pendapat korang huh?


aku mintak alamat kedai sampai sekarang tak bagi-bagi.


melayu menganiaya melayu.

12 comments:

waNiFarees said...

huhu... xpaham ea?

cik fatihah said...

panjang ceritanya wani.
ini pasal orang yang sewa keta.keta tuh atas nama aku.
pastu die tak la bayar2 duit keta ke bank.sekarang ni dah jadi hal la.bank asek la kol.
:'(

cik fatihah said...

panjang ceritanya wani.
ini pasal orang yang sewa keta.keta tuh atas nama aku.
pastu die tak la bayar2 duit keta ke bank.sekarang ni dah jadi hal la.bank asek la kol.
:'(

cik fatihah said...

panjang ceritanya wani.
ini pasal orang yang sewa keta.keta tuh atas nama aku.
pastu die tak la bayar2 duit keta ke bank.sekarang ni dah jadi hal la.bank asek la kol.
:'(

cik fatihah said...

panjang ceritanya wani.
ini pasal orang yang sewa keta.keta tuh atas nama aku.
pastu die tak la bayar2 duit keta ke bank.sekarang ni dah jadi hal la.bank asek la kol.
:'(

waNiFarees said...

OoOh.. yg kes ritu? awat xreport polis je ea?

Btw.. moga2 dipermudahkan k.

cik fatihah said...

memang nak report polis.tapi tak tahu bile mase yang sesuai.sebab die janji nak tukar penama.
:(
ape aku nak buat sekarang?

bobob said...

kete sewa? ni mcm syarikat kete sewa ke ape?ke dlm fmly ko jgak yg pkai kete ke ape?dok phaaaam disini

~~Masharul~~ said...

saye pon xphm, ea pkai kete sewa?..

cik fatihah said...

bukan saya yang pakai kereta sewa.kereta saya dibuat sewa la masha

haizi said...

org yg menyewa kne byr loan kete tiap2 bulan ke ape?

cik fatihah said...

YE,die kene bayar setiap bulan.sekarang ni dah tertunggak lama
:'(
aku nak amek keta tuh tak dapat2 sampai sekarang