Saturday, July 30, 2011

perbualan dengan Mak.

'pergi pesta durian tak dapat makan durian pun'


'erk, lah ye ke?'



'kulit pun tak da!'



'bayar berapa?'



'tak bayar pun.'



'haha! tu pasal la tak da durian.tak bayar apa'



;D

Thursday, July 28, 2011

lagi lagi si hitam mamak.

'jom malam ni teman abang tengok bola.'

'nak!nak! tengok stadium ke mamak Fayas?'

'nak kahwin dengan mamak ke?'

erk.

waaaaaaaaaaaaa!

Wednesday, July 27, 2011

Ainun


belum pun pukul tengah hari, dah bertukar.

pedih.

sekarang macam rasa juling la plak.

macam mana tu?

Thursday, July 21, 2011

Thursday, July 14, 2011

Nur Harapan.

lega sedikit.


dalam proses untuk mendapatkan kereta semula.


mungkin makan masa.


kena buat laporan di Teluk Intan pula.


maksudnya kena balik kampung halaman minggu ni.


harap juga dapat kahwin awal tahun depan.


doakan saya :)


bye.

Wednesday, July 13, 2011

AKU DAH CAKAP DAHHHHH

SMS 1:

'nak buat report, tapi takut.'

tiada balasan.

SMS 2:

'roti paung apa?'

REPLY:

'roti bun kosong lah.'

----

tengok!

asal aku SMS benda-benda yang tak berkenaan dengan kampung dia, mesti tak da balasan.

kalau aku SMS pasal benda-benda negeri dia, cepat je balas.

Wednesday, July 6, 2011

M a c a m s i b u l a t b o l a



dulukala.


mula-mula kerja dengan si botak india.


sila teka, siapakah yang saya hubungi untuk temuduga?


------

weyhh, tak de orang nak bagi aku cadangan pasal kereta sewa tuh>


:'(

Monday, July 4, 2011

H A M K A

About finishing this book.



:)


remind me to Konserto Terakhir novel.


tak tahu kenapa.


ok bye.

KOl pon tak pernah angkat.

I did texted the rental car just now.


She needs to hands me the car ASAP.


Else she will get the legal letter.


Needs to settle the payment too.


:'(


Am I doing the right thing?


Please advise me guys,


Ok thanks.