Thursday, September 22, 2011

Serius tak da kerja,itu pasal update blog tiap jam!


Nuffnang baru je kumpul seperti amaun di atas.

Itu pun entah-entah pasal aku yang kelik sendiri.

haha!

Lame.

Wednesday, September 21, 2011

Wow!

Syukur seribu rahmat bila ada yang nak sponsor pelamin dan

khemah untuk kahwin nanti.
:)

agak-agak warna apakah yang sesuai?

kuning diraja?

akan difikirkan.

Tuesday, September 20, 2011

Ya Tuhan.azab aku mengajo!

Mula-mula Fry Chicken.
Salah!padam-padam.
Fly chicken.
Salah lagi!
Fried chicken.
Baru betul.
...
sheep meat.
Ini gila rare!
haha!
mutton sudah.

Sunday, September 18, 2011

Gelak sorang-sorang

'Mana?dah lama tunggu'

'Sekejap.nak silat jap.'

....

baru perasan.

typo error.

solat weh, solat!

kalau silat, jadi macam berita kosmo hari ni.

Saturday, September 17, 2011

Raya di Semeyih.

Orang yang bertudung ala-ala Hana Tajima.
:)
Awak dah macam mak Hanis Zalikha, Kak Nani Rostam.
Ok bye.
eh, awak dah baik ke dengan si Tua?

Monday, September 12, 2011