Saturday, October 29, 2011

Malam

Semangat la pula kerja hari ni.


Apasal eh?


Ohoooo.


Tengok bola malam.

Tuesday, October 25, 2011

mandi minyak!

'nak makan mana?'
'kita makan steamboat ke apa'
'waaaa!!syoknya'
'ye la...sambut raya awakkan malam ni.'
'hahaha'
nanti sekejap.
persoalannya.
siapakah yang patut sambut raya malam ni?

Thursday, October 20, 2011

Apa bikin?

Hai !


Sabtu lepas kamu orang ada pergi book fair kat MAEPS tu tak?


memang crazyyy like a hell weh.


beli 6 bijikk buku tak sampai RM50 pun.


kelmarin satu family cik Lan pergi tengok bola kat stadium Shah Alam.


:)


aku?


mestila ikut.


woha!

Friday, October 14, 2011

Itu biasa..



'Jumpa pun asyik bergaduh je...'

'Orang tak gaduh ye. Dia gaduh sorang-sorang'

erk...haha!

Mana ada istilah gaduh sorang-sorang.

pelik!

Tuesday, October 11, 2011

Pelawoook

'Nanti balik pakai sendel je'

aku baca balik.

ohooo...ingatkan spender.

haha!

Sandals bang..bukan sendel.

Typo ke?

Gula-gula Musang yang dimaksudkan.

---
Dulu masa kecik-kecik aku pernah baca buku Rumah Gula-Gula.
Tapi aku dah silap.
Aku baca Rumah GIla-GIla.
Bengong betul la.
pastu kena gelak!
haihh.

Monday, October 10, 2011

Emosi telampauu!

sakit hati bila ada orang persoalkan status kewangan aku pasal kawin.
ini ayat dia.

"bukan xnak cari..belum masanya lagi..kukuhkan financial dulu..baru pikir nak kawin.xnak la jadi macam ko doL...meraba sana sini untuk kawin...ops!!! terlepas sudah....backspace rosak plak...adoi!!!"

BABI kan?
ko nak aku tunggu sampai bila baru nak kawin?
sampai hutang habis?
tahun bila agaknya ek??ko pon hutang bank tak habis-habis.berangan!
bagi aku kalau ada kemahuan,pasti ada jalankan?
pandai la aku usaha agar majlis aku nanti jadi.
ko nak kecoh apesal?
nak sponsor majlis aku nanti?
of kos la takkk!
daripada kau tuh...dah tua tak kawin-kawin.
sila kawin dengan pokok ok.

Friday, October 7, 2011

mariiiii..

cakap-cakap pasal kawin.

baju....kurus...kad kawin...

sambil-sambil tuh makan nasik mamak.

apa makna?

hangat-hangat taikkk ayam betul.

woha!!!

Saturday, October 1, 2011

Ada la orang tu..

sehari kalau tak gaduh boleh tak?

gila penat bergaduh.

:'(

nak balik kampung pun hati tak senang.

padahal nak balik sama-sama kejap lagi.