Monday, October 10, 2011

Emosi telampauu!

sakit hati bila ada orang persoalkan status kewangan aku pasal kawin.
ini ayat dia.

"bukan xnak cari..belum masanya lagi..kukuhkan financial dulu..baru pikir nak kawin.xnak la jadi macam ko doL...meraba sana sini untuk kawin...ops!!! terlepas sudah....backspace rosak plak...adoi!!!"

BABI kan?
ko nak aku tunggu sampai bila baru nak kawin?
sampai hutang habis?
tahun bila agaknya ek??ko pon hutang bank tak habis-habis.berangan!
bagi aku kalau ada kemahuan,pasti ada jalankan?
pandai la aku usaha agar majlis aku nanti jadi.
ko nak kecoh apesal?
nak sponsor majlis aku nanti?
of kos la takkk!
daripada kau tuh...dah tua tak kawin-kawin.
sila kawin dengan pokok ok.

5 comments:

bujal X said...

kemain marah~keh keh~~

waNiFarees said...

sabaq ea... huhu.. sama lah.. aku ngan dud lagi la, baru stst keja, jenuh nak melayan cakap orang mula2.. huhu

qaseh - safarina said...

bile dye cakap??? mcm tak taw pulak perangai mangkuk tuh cmtuh...toksah layan.. buat tak taw jerkkk...

-delicious.collection- said...

sabaq dodol..
org bole ckp mcm2 sbb yg susahnye bukan dorang..
mcm wani ckp, aku n syafiq pn mcmtuh..baru stat keje pas2 nak kawen..

cik fatihah said...

oh yeayy!!nampaknya sume orang setuju dengan saya :)
baikk!!jangan dengar cakap2 orang tuhh