Saturday, January 14, 2012

Kritikal.

Tangan yang tiba-tiba alergik.aku dah nak kawin kot,tolong la jangan main-main alergik macam ni. :'(


'Rasa alergikla, nak ge klinik!'

'kalau orang kata jangan makan, cube ikut..kalau orang cakap..mana ada makan.bla..bla..bla(ini nada mengajuk cakap aku)'

ada petua tak?


lupa plak, kalau tanya pun korang mana ada nak jawab.

ok bye.

2 comments:

NADIHA FATIMA (?) said...

orang dah kate amek cetirizine. ni bile kene? mase malam? alah sejuk ke mende? ade 1 test tu, boleh cek semua alergik tapi kene xmandi 3 malam. HAHAHA. xtau kat msia acane.g buat test jumpe doktaar

orang kene gak macam ni, time memalam lepas mandi. alergik ae sejuk la kot? lol

eafatihah said...

ade..dah sapu.tapi kena tunggu 2hari.tak mandi ok.makanya, xde la.esok pagi mandi macma biasa.
alahan makanan laut.pasal kalau tak makan ok je badan.
BTW thanks nad for the suggestion. :)