Friday, February 24, 2012

. . .

boleh nampak eh kalau orang takde mood?

ada aku kesah?

Thursday, February 23, 2012

macam lahanat

How i do i feel now?
please do not ask.
yeahh,stress!
ko buat kerja bagai nak mati pun, belum tentu orang tu nak hargai.
macam bahabi!

Semacam gedik

semalam makan pedas.

pedih!

:'(

tang mana?

hihihi.

Monday, February 20, 2012

Kalau dah suka

Ini beli kat Downtown Cheras.
Sebaik saja sampai KL dari kampung.
Serius murah gila.
Cuma RM 40.00 untuk dua-dua.
:P

Friday, February 17, 2012

Thursday, February 16, 2012

Pertama kali

Sila fokuskan kepada bulatan kuning.
Kalau tak faham, balik sekolah semula.
Apa yang digopohkan, tak tahu la.

:'(

Tuesday, February 14, 2012

Cikgu Matematik Moden


‘a² = b² + c². rumus yang ini tahu tak?’

‘hmmm.’

‘a² adalah bahagian yang paling panjang dalam segitiga yang dipanggil Hippotamus.’

‘hahahahaha!’

‘eh eh.bukan ke?’

‘hypotenuse la’

pandaikan Cikgu Ea?

Monday, February 13, 2012

Swarovski? Auwwwww.

Semalam hegeh carik Swarovski.Mangsa? siapa lagi.
ok, tudung ni dah beli lama dulu. Swarovski baru beli semalam.menangis-nangis nak beli.


selepas dipasang pada tudung.yeayy!excited kot.
lepas tengok tudung ni, aku rasa menyesal yang teramat pasal sebelum ni beli tudung mahal serupa macam ni jugak.
kalau pasang Swarovski sendiri, jimat lebih 100%.
sumpah tak tipu!


selingan.
orang yang mecok kalau disnap gambo.
pelik.
ok bye.

Saturday, February 11, 2012

si .

semalam ada pelajar aku nak eja took (ambil).

tapi dia eja toke.

ingat dia pandai sangat la tuh.

dah la kuat complain.

sila goole makna toke.

Friday, February 10, 2012

Kena kencing dah.

Siap berlari pulang ke bangunan HQ.

teringat-ingat SMS tadi.

'Dah email pembetulan..'

buka email, tengok..

TAKDA!

cis.

Wednesday, February 8, 2012

makan

'makan apa tadi?'

'nasi lemak belacan budu'

kahkahkah.

menipu je kejenya.

celah mana dia makan belacan budu bagai?

Friday, February 3, 2012

Memang

sekarang ni tak banyak benda nak cerita.

kad dalam proses penghantaran.

sila lah tunggu ye.

kalau dapat, tinggalkan alamat katpost ni pun tak pe.

sekian.