Saturday, April 28, 2012

Sila taip ini di carian Google

do a barrel roll


dapat?


:)

Wednesday, April 25, 2012

ba wow lam sim kad ya ta

tergeliat tak nak eja?
ada aku kesah?
semalam dapat arahan, mulai hari ni,kami kena bersihkan tandas.
bergilir-gilir.
tak pelikkan?
sebab ini syarikat kitorang!
pandaikan, bila benda-benda semacam ni, barula nak cakap ini syarikat bersama.
puiiiiiiiiiiiiiii.

Tuesday, April 24, 2012

dal alif pao cha cha pa wow ra

'nak masakkan apa ni?'


'tak payah masak. nanti bersepah dapur abang.'


waaaaa!!!!


sentap kau.


dengki.

Saturday, April 21, 2012

post apakah ini?

fobia nak tekan pedal minyak.


sebab:


1. sekarang asyik melalui jalan sesak.maka, tak pernah bawak lebih dari 40km/j.


2. dua minngu lepas mimpi kereta accident 2 kali.


oh, doakan saya selamat.

Tuesday, April 17, 2012

masam,sedap.

boleh tak minum air nenas?
orang kabo kalau nak conceive, tak leh makan nenas.
tapiiiiiiiiiiiiii..ini masalahnya minuman ok,minuman.
bolehkan?

Monday, April 16, 2012

Makanan gula-gula


Semalam Cik Lan tak mahu beli benda ni.



Pasal die kata tak de tanda halal.



tapiiiiiiiiiiii, pendegil macam aku tetap akan beli.



tsk.

Thursday, April 12, 2012

pangggg!!!

Memang macam haram.


Dah la tengah-tengah hari buta.



Cuba bayangkan, cuma ada satu petak kosong, tapi kereta sebelah ni macam lahanat!


Sipiiii je nak kena dah kereta ni.

Tapi aku realize, kereta ni milik salah seorang budak opis.

bodoh tak ada manners.

Monday, April 9, 2012

Kabut.

Tepat jam 8.30 dah sedia nak ke opis.


Lupa telefon tangan.



Ting!Idea datang.



Tunggu atas bukit, mana tahu orang hidung jambu dah nak gerak,boleh la pas kan sekali telefon tangan.



tunggu.tunggu.tunggu. 15 minit.



Mampos, aku lewat dah ni.



Tepat 9.17 sampai opis.



Diperbodohkan oleh telefon tangan.



Telefon tangan tak dapat, aku pun lewat!



puiii.

Tuesday, April 3, 2012

Hujan

'Teringat baju kat rumah'


'Nanti letak baju belakang peti ais macam Upin Ipin tu'


:'(


Sedih bukan pasal baju tak kering, tapi...


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.

pasal tak da peti ais.

Kejadian pagi tadi.

Siapa pulak langgar kereta sampai kemek ni?????!!!

Menyumpah-nyumpah dalam hati.

Tekan-tekan alarm, kereta tak buka-buka.

eh eh, ini WJH.

kereta siapa pulak?

cis.

Nak cepat punya pasal.