Friday, June 15, 2012

Genius terlampau.

Memang pandai bodoh betul budak opis aku ni.



Macam ni cerita dia.


Ada satu budak dah bayar duit untuk dapatkan diploma dari UK.


Tapi masalahnya, budak ni kena duduk lagi satu exam, baru boleh dapat diploma.
Dah register apa semua, budak ni pulak tak datang exam.


Si officer yang pandai ni nak refund pulak fee yang telah dibuat atas alasan budak ni tak datang exam. Jadi budak ni mmg takkan dapat diplomakan?


Persoalannya, korang paham ke apa tulis kat atas?


Budak opis ni mmg cerdik.otak letak kat kaki!



No comments: