Tuesday, January 15, 2013

Cerita minggu ini

Sudah seminggu mengalami sakit pinggul.

Dan berhari-hari juga mintak Abg Azlan urut.

Tapi dia tetap tak buat-buat juga.

Satu malam, selepas Solat Isya', aku paksa dia urut.

Tapi dia masih buat dek dengan tengok rancangan Maharajalawak Mega.

Stress sebab tak jalan jugak, aku nangis dalam bilik.

Tak sampai 5 minit, dia perasan aku tak keluar-keluar.

Hehe, taktik menjadi!

...

Esok tu abang Azlan cakap,

'Lain kali kalau nak nangis jauh sikit. Biar orang tak tahu!'

Kahkahkah.

Dengki.

4 comments:

~~Masha~~ said...

alala..ciannye..pastu dia urut x?..masha kalo nk mintak urut kaki ke, bahu ke..hulur je kt dia time dia tgk tv tu..smbil urut smbil tgk tv..lelaki + tv mmg xdpt dipisahkan..haha..

oren merah said...

hahaha.Penyanyanggg nye Amed.Syokla, ada laki macam tuh.mintak buat apa jeeee mesti dia buatkan.
:)

~~Masha~~ said...

Alala..abg azlan ea tu pon penyayang gak pe..buat je cam masha buat tu..dia xleh elak la..hehe..

oren merah said...

ohoooo...nak try la balik ni.hihiii.tips berguna dari masha. :))