Thursday, February 28, 2013

Pesanan ringkas.

'Nak makan nasi sikit je malam ni'

'Ok! Nanti abang bagi 3 4 biji beras je'

Gila kejam laki aku.

Ha ha!

Thursday, February 21, 2013

Biasiswa

Selalu pun mesti lambat nak bertindak.

Ke memang suka melengah-lengahkan masa?

:'(

Saya cakap pasal diri saya.

:((

Monday, February 18, 2013

Nasihat

Berat badan naik 2.8 kilo dalam masa 2 minggu.

:'(

Mahu tak menangis?

Doktor kabo sebab minum susu Anmum.

Lepas ni cuba lah susu lain ye, kalau tak mahu gemuk macam saya.

Ok, bai.

Friday, February 8, 2013

Fakta

Jam 5 pagi.

Tiba-tiba tergelak masa tidur.

Baby main geletek-geletek dalam perut.

Monday, February 4, 2013

Girl friend abg Azlan

Siapa yang tak mengamuk bila suami cakap dah ada girl friend??

Cakap? Siapa tak sentap?

Cakappppppppp.....

Scroll bawah untuk mendapatkan jawapan siapakah yang bertuah menjadi girl friend abg Azlan.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Ok bye.