Thursday, June 26, 2014

She is so in-to ...

Berbogel sambil menulis.
Just wake-up and...
... this is what she did.

Tuesday, June 17, 2014

Kau mampu?


I keep playing this video.
Chewahhh...macamkan aku dok jauh di Paris Rome sana.
Woha!

Monday, June 2, 2014

Lapo sesaje. Mengandung ke apa?

Ok, tajuk tiada kena mengena dengan aku ye.

Baiklah, sekarang dah ada hobi baru.

Bagi ikan makan.

Rasa macam nak bagi makan ikan kelisa setiap jam.

Sebab, ada satu kali tu aku tengok dalam National Geographic, Arowana melompat untuk makan serangga.

Nak try kat rumah, boleh tak dia melompat macam dalam tv tu.

Ikan ni memang kuat mencekik.


Ok macam ni dia punya contoh. 
Gambar ihsan daripada Google.